Home » 1. Poems » मेरो देश, मेरो नेता र म

मेरो देश, मेरो नेता र म

"Nothing to worry about, councillor - politicians are usually short sighted."

मेरो देश

मेरो देश
खोलामा
ट्याङ्करका ट्याङ्कर बिजुली बगाउँछ
अनी
ग्यालेनमा भरेर तेल किन्छ ।

मेरो नेता 

मेरो नेता
साँघुरो गल्लीमा बस्छ
अनी
ठुलो गाडी चढ्छ ।

बसको मालिक हुँँ
जब जब मेरो बस दुर्घटनामा पर्छ
म घोक्रेठ्याक लगाएर पुरानो ड्राइभरलाई हटाउँछु
नयाँ ड्राइभर राख्छु
अनी
बसको पछिल्लो सिटमा गएर मस्तसँग निदाउँछु ।
footer
Would you like to leave a comment for this post?

